Staňte se součástí úspěšné firmy

Naše firma je již více než 25 let na trhu a je neodmyslitelně spojená s progresivním obráběním a s termíny jako je rychlost, přesnost obrábění, produktivita, výkonnost, ale i tolik žádaná optimalizace a ekonomičnost. Zabýváme se dodáváním řešení (technologií) v oblasti nástrojů a software (CAM, ERP) se zaměřením na CNC třískové obrábění. Spolupracujeme s předními evropskými výrobci z Německa a ze Švýcarska.

Jste technicky zaměření?
Baví Vás komunikace s lidmi a samostatná organizace práce?
Dovedete zaujmout a prodat?

3x ANO – pak hledáme právě Vás!

Máte-li chuť opravdu něco dokázat, připojte se k nám.

KONZULTANT/KA pro ERP systém 

Uvedená pozice je určena pro kandidáty z celé ČR

Upřednostněné regiony: Liberecký kraj a Plzeňský kraj
Uvedená pozice je vhodná také pro absolventy technicky zaměřených oborů. 

Společnost SEMACO  má výhradní zastoupení na prodej a podporu ERP systému WORKPLAN, určený pro zakázkovou výrobu. Pro naše zákazníky realizujeme specifické požadavky za účelem zefektivnění interních firemních procesů. Již více než 25 let jsme stabilní společností na českém a slovenském trhu.

Do našeho týmu hledáme kolegu na pracovní pozici KONZULTANT/KA pro ERP systém. Výhodou pro Vás bude znalost ERP systémů či celofiremních podnikových procesů, ale nemusíte mít strach, do této problematiky Vás rádi uvedeme a zaučíme.

Co budete primárně dělat:

  • Poskytovat technickou podporu zákazníkům v rámci implementace, konfigurace a udržování ERP systému WORKPLAN
  • Diagnostikovat a řešit technické problémy spojené s nasazením a provozem ERP systému
  • Školit a implementovat ERP systém u nových zákazníků.
  • Spolupracovat s týmem dodavatele na identifikaci a opravě softwarových chyb
  • Sledovat a aktualizovat znalosti týkající se nových verzí a funkcí systému

Jak si Vás představujeme:

  • Jste technický a logicky uvažující typ
  • Základy databází MySQL výhodou
  • Komunikujete slovem i písmem v anglickém jazyce (znalost anglického jazyka vám usnadní komunikaci s technickou podporou našich dodavatelů)
  • Vašimi vlastnostmi jsou spolehlivost, samostatnost a důslednost
  • Baví vás komunikovat s lidmi, hledat řešení a dotahovat věci do konce.
  • Máte kreativní myšlení, přemýšlíte, jak věci fungují a proč
  • Rád/a se učíte novým věcem
  • Jste aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)

Výhodou pro váš úspěch je:

  • Strojírenské, technické, nebo IT vzdělání
  • Znalost problematiky obchodní procesů (poptávka – nabídka – objednávka – realizace – fakturace)

Co Vám za to nabídneme?

  • Osobní přístup
  • Zajímavou a velmi dobře ohodnocenou práci v oblasti strojírenství, kde každý den je jiný
  • Možnost budovat svoji kariéru a realizovat nové nápady
  • U nás máte dveře pro vlastní iniciativu a realizaci nových nápadů otevřené
  • Flexibilní pracovní dobu s možností Home Office
  • Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a pružnou pracovní dobu
  • Proškolíme vás z našich produktů a pokud umíte jazyk, můžete absolvovat i školení u našich dodavatelů v zahraničí
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • Notebook, telefon
  • V práci budete potkávat optimisty, jsme fajn pohodový kolektiv

Typ pracovního poměru: HPP
Nástup: ihned, dle domluvy
Mzda: nadprůměrná základní mzda + % podíl z obratu (30.000 - 50.000 Kč)

Těšíme se na Vás!

Zašlete nám motivační dopis a životopis s fotografií.
Kontaktní osoba: Bc. Martina Pastuchová, +420 737 283 742, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Více

TECHNICKO - OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ

Region západní Čechy (Plzeňský kraj)

 

 

Více

TECHNICKO - OBCHODNÝ ZÁSTUPCA / ZÁSTUPKYŇA


Región stredné a západné Slovensko

Více

Přidejte se k nám

Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti i na jiné pracovní pozici, můžete poslat Váš životopis na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo nám zavolat na mobil +420 737 283 742.