Řízení a plánování výroby
Systém WORKPLAN je specificky orientovaný na zakázkovou výrobu tak, aby umožňoval automatizovat a řídit klíčová místa projektů. Spravuje kompletní výrobní proces od první obchodní aktivity, přes nabídky, zakázky, nákup materiálů a kooperací, technologickou přípravu, plánování a řízení výroby, management odpracovaného času a docházky až po finální dodání a fakturaci.
Díky modulárnosti systému, je možné definovat potřebný rozsah systému v každém životním cyklu společnosti. Tato variabilita Vám umožňuje efektivní vynaložení nákladů na pořízení, implementaci a následný rozvoj.
VÝHODY WORKPLAN
- přes 20 let zkušeností v nástrojárnách
- přehled o průběhu výroby v reálném čase
- rychlé analýzy a vizualizace vytížení provozu
- on-line vykazování práce
- snadná tvorba dokladů od poptávky po fakturu
- modulární systém – roste s vaší firmou
NABÍDKY
Systém WORKPLAN disponuje nástroji, kterými můžete jednoduše kalkulovat kompletní cenu produktu. Pokročilé funkce Vám usnadní kalkulaci a zohlední výrobní čas z reálných zkušeností na základě vykázaného času na podobné zakázce.
ZAKÁZKY
Správa zakázek umožňuje velice detailně připravit a následně on-line sledovat, řídit i upravovat průběh výroby. Kontrolovat své předpoklady a spravovat připojené dokumenty.
VEDENÍ ČASŮ
V oblasti přidělení práce a zpětného sběru dat existuje poměrně hodně možností. Přestože nejčastěji generujeme průvodní list s čárovými kódy, dokáže se systém WORKPLAN v tomto ohledu plně přizpůsobit Vašim představám
PLÁNOVÁNÍ VÝROBY
Modul plánování automaticky generuje nejoptimálnější plán výroby podle aktuálních dostupných kapacit v uživatelsky přívětivém pohledu. V plánu je dále možné provádět změny jednoduchým posouváním operací v čase, nebo operaci rozdělit, aby se předešlo problémům s kapacitou dříve, než nastane.
NÁKUP & SKLADY
Systém automaticky vytváří požadavky na nákup a reporty skladových zásob, které jsou v reálném čase okamžitě po ruce. Import materiálového kusovníku může probíhat přímo z CAD systému, což šetří čas a eliminuje chyby.
Poskytuje všechny běžně dostupné funkce:
- požadavky k nákupu, poptávkové řízení
- nákupní objednávky, příjmy od dodavatelů
- řízení skladových zásob
- fakturace od dodavatele
- kontrolní funkce